evelina tipsar..

.. VÄSKOR!

det är något som alltid är nödvändigt, spelar ingen roll om det är till fest, skola, jobb eller vad det är. utan det är alltid nödvändigt. nu har jag listat fram 6 st superbilliga och jättesnygga party/ vardags- väskor samt 1 st plånbok som är dyngsnygg och användbar (jag har helt klart en sådan svart!)

















jag tycker alla de här väskorna är super snygga till budget- priser verkligen!  väskor är iallafall sånt som jag gillar & jag är speciellt galen i allt glansigt. spelar ingen roll om de är kläder eller utsmycknader, glansigt in my heart ♥ haha. nu ska jag sova hörni, vi hörs imorgon bitti!


klänning vs chillmode. chillet är mer jag. så sjukt skönt och soft. i lof it

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0