dreamhack/ EVE

kan inte säga mer än att det var klockrent, caroline& jag + alla typ 40 killar som vi va där med? yey i like it that way.

helgen kan ialf sammanfattas med tre låtar.. haha


a drop in the oean ron pope HAHAHAAA.


tetris


look at my horse, my horse is amazing lala ..

dock förstår inte dom som inte varit på dreamhack hur tetris låten är irl liksom haha. sjukt kul ialf!
och visst jag låter säkert som värsta datanörden. men jag ska lätt till dh i sommar i alla dagarna! jihuu säger jag bara.

förövrigt då? jagvaknade nyss.. känns jättebra eftersom att jag egentligen snart ska sova men nu vaknade jag ju precis .. aya, de löser sig. jag är fortfarande trött så, haha!

/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0