blev makead idag ;) / sara

Efter skolan idag, åkte jag in till stan med Matilda.
Vi mötte upp Johan-höna och så gick vi tre och käka på chicken kebab.
Saknat han asså. Även fast vi bara känt varandra i 1 år.
Senare tog Matilda och jag bussen bort till Kungsgård gymnasiet till det huset där stil&trend linjen håller till. Mötte upp Jessica och Sandra där. Vi blev makeade lackade naglar.
Jagvär nog helt inne på att gå där. Verkar skit kul och bra.


Här kommer en bild på mig och naglarna!

Det ser inte så bra ut på mig?
Men cool sminkning tycker jag.

Hon la först grunden, sen ögonskuggan med svart kajal sen med en vit ögonskugga över.
Det blev grönt. En speciell ögonskugga var det.
Och mina korta naglar la en tjej lack och fila och la glitter på.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0