Blåbärspie Jammi!

Hejhej Alla fina läsare ;)

Sorry för dålig update från mig dag , Jag har ju som sagt vart iskolan hade bad ;S uh att bada är en sån sak som är pinsam för man skäms? AA.
till och med jag gör de ni!
Har fikat slasch käkat på Coffehouse och solat med Sara Jesper och Caroline , Teddy var med på ett hörn oxå :D

 jag och jesper har vart i stallet med ikväll, han är ju så duktigt och hjälper till hihi!
Tv filmer får de bli ikväll oxå trorjag, Fast nu ser vi Paradise Hotel på 6:an MISSA INTE, DET ÄR SVENSKA SÄSONGEN NU
 Sen skola imorgon igen FAST KORT DAG WIHUU!
Ska gotta oss med blåbärspaj och vanligsås nu, hih me like och inte tjockt så Hörs senare eller imorgon puss från Matilda



BTW, fortsätt anmäla er till att bli Våran Veckans blogg
klicka här för att anmäla dig


Hottemptations Kommentarer
Postat av: simone

Spara lite åt svullet själv ? (A'<3

2009-11-16 @ 22:51:19
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0