bion klar! / EVE

   


nu är jag hemkommen ifrån bion, och frågan är om jag vågar gå och lägga mig och sova efter att jag såg filmen? .. haha, joooorå vi får väl hoppas att de inte kommer andar och stör min skönhetssömn va?

filmen var väl bra och jag har sjukt ont i magen då jag har tryckt i mig en hel plus size popcorn haha. lets svull istanbull hah'? .  aya whatever, jag ska väl gå och försöka somna ialf, imorgon börjar jag 10 så det är skönt. dock har jag inte gjort ett skit den här helgen och ett arbete som är planerligt lagt att ta 6 veckor har inte jag börjat med och ska vara inne på tisdag , BRADÄR EVELINA ! även så har jag en inlämningsuppgift som skulle vara inlämnat i torsdags. ae men hörrni de här fixar sig haha.




här är förresten trailern till filmen jag såg, verkar den bra? ;)


PUSSSSSS/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jonna

men på biosidan ståre att den inte går i norrköping?! såg du den i norrköping eller nån annanstans?

2009-11-16 @ 20:12:08
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

svar: bion går INTE i norrköping, för att våran stad är för liten or something. bion går i linköping som närmaste staden!



pusss!

2009-11-16 @ 20:47:52
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

svar: bion går INTE i norrköping, för att våran stad är för liten or something. bion går i linköping som närmaste staden!



pusss!

2009-11-16 @ 20:48:47
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: jonna

aha okej! tack för att du sa det. måste verkligen se den på bio! ;) rekommenderas den att se på bio förrästen du som sett? =)

2009-11-16 @ 23:51:26
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0