sara här!

ja nu är det sommarlov och man har vart på liseberg som vissa andra inte har hahah!
jag har mest sovit och kollat film söndag & måndag trött som jag är efter både fre & lördag.
är hemma själv med matilda min tvilling och hennes pojkvän dem har gjort mat nu till oss.
saknar evelina för det första som är i danmark, hoppas hon har det bra iallafall!
onsdag ska jag nog på en lokal fest i norrköping,
 midsommar på fredag har jag ingen aning om vad jag ska göra (?) supa iallafall såklart.
lägger även upp 3 bilder här på mig från förra sommaren,
 eftersom jag även då som idag var så snygg! jappppppp

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv inte så jävla drygt,

varför spela någon du inte är?

var dig själv, våga va dig själv, det kommer du längre på.

2009-06-16 @ 00:31:58
Postat av: vi tre girls

svar: vi skriver som vi vill, vissa har as kul när dem skriver haha!

2009-06-16 @ 00:48:54
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: mysiseen!

Asså va använder ni för mascara ? :D<3

2010-04-04 @ 16:15:12
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0