sara här!

hej alla 122 läsare vi har, och alla ni andra som kommer in och kikar!
är lite irreterad (stavning) på en sak, eller en människa eller nej, är hon verkligen det?
det är ju frågan..
men om man säger såhär:
du får låna kläder av mig en kväll eller kanske bara ett par byxor whatever..
så säger jag att jag vill ha tillbaka det, så kommer dem där jävla ursäkterna varje simpel dag.
"jag packa ner dem men jag glömde dem" vafaan vad är det för ursäkt då?!?! fick den igår.
och idag fick jag den här "men jag sov inte hemma inatt för blabla"
sen kan man ju bli utnyttjad på många sätt!
om det gäller mig så är det nog för alla kläder, ja det är nog det mesta alla lånar.
endel blir utnyttjade för dem kan fixa sprit och fester.
och till och med så kallade "kompisar" tar för givet lixom "jag vet att jag får låna, jag vet att hon fixar"
vissa vet att man inte kan säga nej, vilket är sjukt patetiskt och då utnyttjar så ist.
ae finner inte äns ord. dra åt helvete med er bara , dra för faaaaaaaaaaaaan fula äckliga peops!

guu vad skönt att äntligen skriva det här, nu känns det mycket bättre h6

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Karolin

Vem är det, dom det handlar om gumman? Fan vi måste va någon gång snart älskar dig! <3

2009-06-11 @ 20:27:32
URL: http://lliniis.blogg.se/
Postat av: kellebasi

handlar det om sara svensson ? isåfall är vi i samma läge, hon påstår sig att ha gett mig tillbaka min zlatan tröja, men icke.. jag hatar att tjata på folk för att få tillbaka saker jag lånat ut, förresten såg jag tröjan hon hade på sig på sin fest, sjukt fin var den, och illa utav sara om hon använder dina kläder, när du har bett om att få tillbaka dem. .

2009-06-17 @ 16:54:16
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: sara

svar till kellebasi:

jag nämner inga namn men som sagt det där namnet du skrivit där uppe, henne vet vi nog alla att hon är en riktigt aa ni vet. vi är i samma läge, och tack att du tyckte om min tröja som hon hade snott och hade på sig på sin fest! så sjukt trött på att tjata som du skriver oxå att få tillbaka sina kläder, det är inte vänner!

2009-06-19 @ 15:39:11

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0