matilda här igen ..

somsagt vi åkte till staden sen ,  superfina jag ramla i bussen påvägen dit , dom flesta skratta för jag var så söt , hih slå det. vi släåppte donken när vi kom fram to the city , ehe kan ju behövas efter sånt .
åkte och hälsa på jk efter det , hoppas han blir bättre,  och grattis på hans 18årsdag och grattis till jesscia hiltunen som fyller 15 idag , bra väder ni fick föresten hihi , jag hatar det här vädret ge mig mitt sommarpartey väder nuuuu.
morsan kom och hämta mig sara och älskling jesper istan runt tio , vi ser på favorriti sex and the city , hm i like that like u like me .
aya säger godnatt till alla fräscha snyggingar där ute .
glöm inte lägga era kommentarer för jag vet att ni vill
/ matilda <3



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0