m här !

tjolahopptjolahej matilda här, passa på och säga godmorgon oxå!
jag och jesper vaknade tio över ett som vanligtt, har käkat frulle och ser på den tredje filmen vi hyrde
jag är så fett snygg när jag vaknar , de är jag verkligen!
ska börja med makeup:et snart och leta upp nåra fräscha kläder i min stora hög
jag & jesper ska troligtvis till stan och kolla kläder och sånt, måste sooola med.
som evelina & sara skrivit här nere , det stämmer fuckat mycket och jag säger bara försök inte vara nått ni inte är.
äre nån mer än jag som har lagt märke till hur sjukt kort det är till sommarlovet , jag trorde ! i long for u summer
måste fixa till min tatu till sommarn oxå för den är inte särskilt bra även fast allt annat på mig är bra och jag vet ni tyckerlikadant , puss alla fantastika besökare
/ m

       
mmmmmatilda                                     tycker förövrigt angelina jolies tatu är CHICK

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0