hej matilda här!

lägger ut bilder från vad feffis skrivit här nere .. lika snygga som vanligttt ehhe  !
efter jag och evelina var och käka tjockpizza åkte jag till stan , träffade sara jesper jossan michis och ss
kika runt lite på stan, som är bland de roligaste man kan göra .
sen sola vi , måste bli bruuuun nu till avslutingen på fredag som jag dock inte kommer hinna bli .. men jag gillar läget ändå .
jag jesper och sara gick och hyrde filmer lite senare , nu sitter jag och jesper hemma hos oss och klockfan är ett , vi har bara sett en film och har två kvar . vi köpte svull men det är redan slut , vem äre som gillar att svulla så mycke? hmm
aya , ingen skola för mig imorn , det är bara städning och jag har inget att städa , inte för att skryta men jag är bäst på att hålla ordning , tro mig !
ehm aa , släpper lite bilder nu , jag vet att ni gillart pusss på er fuckers




snyggjesper  eheh                 fräscha sådär på morgonen , hårfärg i mitt hår, visst äre fint



vi var lätt snyggaste brudarna på pizzerian, we know u like it!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0