brotton brotton/ eve

har brottom för jag ska till stan nu och träffa en snubbe sen ska vi dra hem till mig och mysa!    pusssssspussss/ barbieT.

rip michael jackson <3


som ett minne !

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Shorbie

Asså när jag blev kallad barbie i åttan så tog inte jag det direkt som en komplimang, smal, blond, och fejkad är barbie för mig iallafall.

2009-07-04 @ 16:27:03
Postat av: evelina

om du kollar på barbie så är hon perfekt , barbie = the bitch every woman wants to be. ele hur . :)

2009-07-05 @ 18:29:24
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Shorbie

Skulle inte tro det lilla gumman, barbie är inte perfekt hon är gjord av fucking plast, hon är inte på riktigt? Enda likheten mellan er två isåfall är väl hur det ser ut innanför pannbenet, iaf efter vad jag har läst här..

2009-07-31 @ 03:39:29

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0