underbart här på öland

klockan är snart 1 på natten, jag skulle ju egentligen åkt hem idag ifrån öland, men det blev världens oväder så elen slogs ut i huset där jag gär iordning naglarna , så jag ville såklart göra klart dom så mamma & josefine åkte hem till söderköping medan jag stannade kvar tills elen kom. den kom på kvällen så de blev att köpa kina mat, grymt gott!

åkte även till ica och köpte frallor, läsk, chips och godis till hemresan imorgon eftersom att jag åker buss. bussresan tar ca 3,5 timmar så jag är uppe ett tag i natt så jag kan sova imorgon på bussen, den går trots allt 8.30 ifrån kalmar så jag ska gå upp vid  7 och dusha och lite sådär.

gick nyss ut med bara linne och shorts och tog en pinne , och jag frös ingenting, helt underbart somsagt .  men imorgon är det back to reality och träffa alla ikväll, många som skriver och så nu eftersom att jag har varit helt off sen i tisdags ifrån allt som har med norrköping mm så jag har lite att göra inatt ialf!

här kommer världens gråt låt och världens finaste låt .  den lyssnar jag på när jag mår dåligt eller som nu när jag är själv i ett hus och sover, den kommer här nere !             pusssssssssssss  / evelina


live desutom :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0