Tidigaste jag vaknat :o

morning och aa ni , vene varför jag ens vakna nu ;o
undrade vart sara och evelina tagit vägen sen kom jag
på att vi hade bestämt att åka och ta en frulle istan
sen läste jag bloggen så har sara skrivit att eve oxå ligger och sover HAHAH
janiii ska väl väcka henne  som jag gjorde med teddy såhär på morgon kvisten
föresten jag hade det dö-najs igår , träffa på lite randomfolk först men sen vart det bättre när mohammed och mojje(, ahahha han kallades mojje seriöst! . ) kom .
lite stolt 15åring man är då när nåra komma och frågar fall vi skulle ut på krogen först, hiihh
men aee det kan suga att va såhär "gammal" med just då !
och ja, det blev onyktert  igår ...


två ursöta bilder på lilla teddy innan jag väckte han och när han är helt bebis trött ♥




där sover gullet , blanda inte ihop han med gossedjuret till vänster ;p



där ser ni helt bebistrött , love him!
jag nyvaken uten löshår såklart .   / matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Natali

Nää va söta gossedjur.

2009-07-31 @ 12:40:14
URL: http://labtez.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0