småprat läs /m

vi såg nya harrypotter filmen igår , bio såklart
klart den var bra, för det är alla harrypotterfilmerna tycker jag
men det var inget "speciellt" som hände lixom i filmen , hade förväntat mig typ värsta kriget men då slutade filmen ,
men jk förklarade djupt för mig att det här var början till nästa film och då vart jag glad , sen fick jag höra att nästa film inte kommer förns 1år och typ 3 månader , 1 ÅR OCH 3 MÅNADER!!!? fan :(
jaja men livet rullar ju på utan den filmen så att säga, undrar fall ni vart med om nått trevligt den här helgen? tell me för jag är lite småkåt på småprat just nu ,(missförstå mig inte!) adda eller kontakta mig [email protected]
 




/eran lilla vackra matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: ida

håller med , man vill att den ska fortsätta , filmen asså haha :D

2009-07-19 @ 22:33:44
Postat av: matildaa

sv till ida: aa eller hur =)

2009-07-20 @ 06:32:46
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0