natt bloggar / sara

japp här sitter jag mitt i natten och idag har jag en ursäkt.
ska hålla mig vaken hela natten med jeppsson och matilda för ska till halmstad.
bussen in till stan går kl.9 och till halmstad kl. 10.30, ni får försöka klura ut varför vi ska va vakna hihi
fanns bara 1 biljett kvar på natt bussen så vi fick boka den här bussen. ska ta 7 h att åka,
vi byter i göteborg.. gud vad kuuuul! jag har som sagt vart i stan, solade med jeppe en kompis,
cassandra och tilda! sedan käka vi på mumsiga donken sen träffade jag evelina den fina såklart^
har städat mitt fina rum och lekt med teddy här hemma. var nyss nere på min tomt med några polare
och drack lite bärs och rökte mmm :) lägger upp lite bilder på mitt rum så ska ni få se vad fint!




(här är min gamla dator, sitter aldrig där. bara vid min bärbara)

jag & teddy, leker och vad mer behöver jag skriva(?)

såhär ser man ut nu dååå yeah!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg! :)

2009-07-06 @ 22:27:28

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0