Men tja folket

Men tjabba tjena hallå alla läsare jeppson som skriver ett inlägg baaah. igår vart det ju somsagt krök hemma hos eve som alla redan vet? :O ..  men iaf vakna upp vid 4 hemma hos eve sen drog vi oss till kimstad och käka pizza. Ni vill väl kanske veta hur det kommer sig att jag skriver ett inlägg? joo det är såhär att matilda och sara drog sig till norsholm och hann ej skriva ett så jag fick uppgiften att utföra det hehehe.. dom skulle till någon jag ej kommer ihåg namnet på! allt jag vet är iaf att dom skulle sova på någon höskulle i norsholm och blir kvar där tills på lörda. aja nog från mig, men vi hörs då alla underbara läsare!  PEACE!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: evelina

oh jesper pucko haha.

2009-07-23 @ 21:26:52
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0