kärlek? / sara

är det någon idé att bli kär och ha pojkvän i våran ålder.. 15 år?
man lever ju ändå inte med den personen resten av livet, varken skaffar barn eller gifter sig, i vanligaste fallet är det iallafall så. det ända man blir i våran ålder är ledsen och sårad med en pojkvän/flickvän, visst den tiden man väl är ihop är sjukt underbar tills någon utav av dem tröttnar eller inte orkar mer. och när man har kännt sig ensam efter det förhållandet har gått sönder och skaffar en ny så tänker man bara på den andra man var med innan, är det så?  sjukt.
jag säger inte att det är dumt med förhållande, det är fint med kärlek som alla ska vara med om men ändå!


"nu träffas vi ibland men inte som förut,
så det är dags för mig att inse allting har sitt slut" 
    
















Hottemptations Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Tack så mycket =)

jag hade gärna velat hjälpa er, men jag har varken photoshop eller kan de, och utan ps får man ju ingen proffsig header :)

2009-07-19 @ 23:58:33
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: JK

Om du läser detta, jag tröttnar aldrig på dig! jag vill att det ska fixa sig jag tycker sjukt mycket om dig! du var den bästa personen jag mött och jag skulle kunna skrika till hela värden att jag tycker om dig! hela livet är ju ett svårt att klara ihop men om båda vill klart det går! man får bara inte ge upp i brister (det heter ju i nöd och lust) efter regn kommer solen så man vet ju aldrig jag kommer inte ge upp! och jag bryr mig inte om va mina vänner säger (det va ett Joke så att säga ). så du vet kommer jag bry mig om dig resten av mitt liv. jag hörde någon stans att när man bråkar lär man känna varandra som bäst! jag tycker vi har löst mycket av alla brister, jag vet jag kan va ett svin men om du säger till mig så lyssnar jag :) det vet du med och jag tror du känner mig så bra att du kan säga ifrån om jag gör fel. det hoppas jag man får ju hjälpa varandra :). jag skulle göra allt för dig! om du så ville skulle jag plocka ner månen åt dig! det vet du med att jag skulle! inga problem ;). jag kan allt, vet att du vill ;). nee men om man ska va serri jag gör allt för dig hjälper dig med allt! tänk dig en strand där du ser fotspår av två! det är vi och dom gånger det bara går ett fotspår har jag inte lämnat dig det är då jag bär dig igenom svåra stunder! jag vill inget annat än att du ska må bra det betyder allt för mig! det säger jag bara! aa det va la typ allt jag hade att kommentera i alla fall xD hoppas du läser allt ! det är värt det! allt kommer från hjärtat <3 du är min andra halva och för att mitt hjärta ska bli komplett behöver jag dig vid min sida! <3 puss och kram JK<3

2009-09-15 @ 01:39:09

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0