jag<3thaimat / sara


inatt kom  tobbe hit, sen kom även jeppe och karro!dom gick vid 2,
sen vid 5 kom johan och martin dom gick vid 6 ungefär ahah mycket sömn ni. vaknade över att teddy låg över mitt ansikte och det går inte bli av med han så jag gick bara upp vid 2 tiden idag! har vart hemma och tagit hand om teddy sen kom mamma hem med thai mat vilket jag ääälskar, friterade räkor sötsur sås och ris det är grejer ni :)
jag är vegitarian, eller jag äter bara fisk kyckling och räkor och sån har jag vart i 2 år om inte 3 år(?) ska dra stan snart när jag fixat mig och möta upp eve med tilda, vi ska nog till svärtinge på festen.och vi ska ha roooligast fuckers!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0