hello boys'n girls /matilda

idag har har det verkligen inte hänt mycket ..
steg upp halvvaken ursängen runt halv fyra på eftermiddagen idag , uh härligt vare nog ja
men inte kul att missa en hel dag . nepp
var hundvakt när sara och jag vakna så har lekt lite med teddy
sen suttit här resten av dagen ..
ska nog ut med moppen med sara och dra en tvillingkväll nånstans
just nu ser jag lite på tv och så , har inte ätit på ett bra tag , typ fyra dagar eller nått ?



då ser magen ut såhär , så smala kan ni inte bli utan lite mat va ?

kläderna förövrigt ;
vitt linne med knappar från gina
blommig hög kjol från monki


ett gäng härligt folk på stranden  , sen vill jag ha coooooola!

nu ska jag dra mig härifrån så det händer nånting idag

föresten , eeevelina !
vi har ändrat designen för vi stog inte ut
men du får gärna ändra , vart har du tagit vägen undrar jag med???


 puss på er  .





Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0