hatar att vakna sent!



jag hatar att vakna såhär sent och missa allt, sara är kvar här så vi struntar i att åka till stan idag, vi åker istället in till blacka city (haha) och köper godis, mat mm .  nu är vi ialf uppe!  allt för mig sålänge  pussspusssss

/  eveliciouuuuus 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: TOBBE

Svar: Låter härligt! Med mig är det bara toppen!!

Jag kom nyss hem från min shopping runda :) Tyvärr kan jag inte avslöja för något ännu! Ska hämta den klockan 17.00 på stan :) Men du får hemst gärna gissa i mitt senaste inlägg "shopping dag":)

Händer idag för dig? Nåt fräkt? ;)

kram

2009-07-27 @ 15:54:57
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej söt blogg du har!

läs min blogg och säg va du tycker :)<3

2009-07-27 @ 17:17:29
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Heidi här igen rå! :P

Åhhh hatar verkligen att man är så jävla seg, Elin och jag åker härfrån vid sex, :P va klara då., Pusss

2009-07-27 @ 17:36:57

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0