godmorgon evelina


jovars kan få lite tuppjuck på mina älsklingar.  men jag ska fortsätta ringa eftersom att jag själv blev väckt av att de ringde (ilyas) och sen när jag kollade på mobilen hade jag 16 nya sms, oh gaash folk är sinnes . ändå somnade jag runt halv 2 och vaknade 12 så, hiihi bara bra att ni gillar mig <3

sara jag och tilda drar hem till mig ikväll med lite skumpa! 
ring ifall någon vill hänga på för jag har huset själv i en månad somsagt, pusspuss.
 /   eveliciooussssss <3


Hottemptations Kommentarer
Postat av: emelie

skönt att ha huset för dig själv!

2009-07-20 @ 14:32:16

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0