uppe med tuppen/eve

yesss. jag väcktes av ett skit samtal så jag kunde inte somna om. nu har jag iallafall duschat och jag tänkte gå ner och göra lite frukost. jag får väl äta det på mitt rum eller något eftersom att mamma nyss konstaterade att hon inte ville ha mig hemma länge. fattar inte att hon aldrig får skuldkänslor? aya nu ska jag till pappa resten av veckan typ så då får hon väl som hon vill.

idag har jag en hel del ärenden. vet inte hur jag ska hinna med allt men det får ta den tid det tar. egentligen skulle inte jag gått upp för än klockan 11 men whatever nu är jag uppe och kan lika gärna passa på att städa lite & sånt så mora i huset blir lite gladare  ;)


kyss

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Fin blogg, besök gärna vår tvilling-blogg: www.nattievikkie.blogg.se där vi bloggar om allt möjligt! Är du intersserad av hur det är att leva som tvilling i varadagen eller något annat? Vi svarar på allt! Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

2009-12-22 @ 11:47:59
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: caroline

du är alltid välkommen hit oxå, det vet du hoppas ja! <3

2009-12-22 @ 14:22:52

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0