stockholm nu!/ EVELINA


Christmas Hits
klicka! (spotify playlist)


facelook today ..

 




outfit.

orkar inte lägga ner 50000 timmar på att jag ska se bra ut när jag ska sitta i en bil, blir chilloutfit med jeans ifrån bikbok, svart ''bullsigt'' linne & en grå hood + converse. hothot.



somsagt, jag drar upp till stockholm nu. först ska jag gå på stan & köpa lite julklappar med sebastian (ithink) vi får se vad man hinner & inte hinner. jag kommer hem på fredag igen, jag KANSKE bloggar innan det. tror att jag gör det :)

vi hörs sötnosar. ha en bra julafton!
/ EVELINA




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0