spontant julbord & massa snö/ eve






nu kom jag precis hem, och operationen behöver inte göras fören den 25 januari! sköönt. jag måste sy och skära och skrapa massa så de kommer ta tid. idag hade vi för lite tid på oss. efter jag hade varit på sjukhuset så skulle vi åkt till stan och fixat leg men naee jag vill ju inte ta passbild när jag inte har smink och ao ni fattar säkert haha. så vi drog på ett julbort i mogata.. m-m-m-muuuums säger jag bara!

nu ska jag bara chilla och göra te och fika lite gott.


mira tog nyss tre bilder på mig när jag gick ur bilen híhhi .
tjocka skor va?:)







sjuuuuukt mycket snö här hemma i ödet ;)




pussssssss/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: becca

Hej, jag såg att du hade kommenterat Kenzas inlägg om Thailand. såg ett ganska stort fel. Det finns inga hajar vid Thailand. Inga hajar alls i indiska oceanen. Det enda dödliga där är brännmagnet. Bara så du vet.

2009-12-16 @ 15:09:20
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0