söndag.g.g.g /sara

Vakna ganska tidigt.
Basse och Carro sov här inatt oxåå.
Carro drog hem direkt och jag tog en lååång dusch.
Fan två timmar eller nått? sjukligt skönt.
Sen såg jag på Tv med Basse, Mammas pojkar och DH!
Sen har jag vart i stan och mött upp Crille, vi åkte hem hit så hjälpte han mig att plugga.
fysik äckel prov imorn! :( det gillas inte!
Han åkte nyss hem, och nu ska jag bara ta det lugnt och sånt där sätta på en film kanske?




ganska gammal bild på mig! glöm inte kolla mina ögon på kortet.
eller kom på.. dem är inte så svåra att missa ;)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Crillää

Kom ihåg att tänka på refrängen hähä

2009-12-07 @ 01:16:20
Postat av: sara

så jävla söt är du gumman!

2009-12-07 @ 22:28:32
URL: http://ssarahelena.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0