some pics/ eve




caroline&jag


hanna & moi

observera att ciggen INTE är min :)



h&m ravenna ♥



sara goos

den här veckan har varit najs & jag har ätit ute varenda dag :). varit uppe hela nätterna och gått upp tidigt för att rida. har umgåtts med min förra bästa vän hanna som maby är påväg tillbaka. thina & jag har också varit en hel del & haft det jättekul med sjuka galenskaper..


imorgon är det NYÅR & jag har alltid kul på fester! helst av allt skulle jag vilka fira nyår med sara& matilda eftersom att vi jämt har så kul medmera. att pussa på dom vid 12 slaget sjulle vara amazing, men det som händer ska väl hända & vi verkar aldrig komma tillbaka till varandra så det kommer bli ett jättebra nyår vilket fall som helst with all my boys & hanna ♥
vi drar 3 places tror jag. ett av de är rådhuset, så ni vet sara & matilda



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Norah

--



Fina ni är!!

Vad händer hos er då?;D



www.nourahs.blogg.se

2009-12-30 @ 21:17:19
URL: http://nourahs.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0