saras onsdag.

crille och jeppsson sov som sagt här.
dom åkte in till stan sen kom milla och hämta upp mig så åkte vi in till stan.
följde med på hennes ärende sen tog vi käk på gissa?!?!?! chicken-kebab ehe.
sen såg vi erik och kalle från idol :D yehuu. mina bilder blev säämst =(
vi samla ihop oss några stycken sen så åkte vi till ektorp på ett ärende.
jag och milla gick och "fika" efteråt hahaha. sen spontant gick jag på bio med sanna, timmy och jeppsson. vi såg avatar. 21:30-00:20? kom hem 1 inatt för precis en timma sen. har käkat mat nu igeeen och ska gå och knyta mig. det är ju fan nyårsafton nu :O


erik och kalle. dom såg jag idag 10 meter ifrån faktist.

So hold my hand and never let me go
Take a leap of faith into the unknown

I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by
Higher, higher, higher
I will follow wherever it might take us, chasing through the sky
Higher, higher, higher


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0