sara matilda evelina -08







evelina<3sara -08



matilda och eves skor -08



evelina och sara -08 påväg till utebio!




evelina matilda kevin en sommarnight.
jag (eve) ser sjukt lång ut. dock va ja kanske 1.58?



matilda en kväll i kimstad med evelina haha. -08



matilda och evelina en kväll i vånga


matilda och evelina -08 köper godis innan utebio haha



en natt i vånga? haha (matilda)



finns en hel del bilder som är bortglömda tror jag.
våra minnen är sjukaste!
kollade igenom min gamla bilddagbok och det enda som står där är hur dåligt jag mår och hur mycket jag älskar sara och matilda & mina hästar haha. kan bara garva åt mitt gamla psykiskt sjuka mående, snacka om dålig självkänsla och allt dedär. nu längre tar jag ingen skit och jag är ärlig i alla situationer. därför många av mina gamla bästa kompisar & kompisar kommer tillbaka till mig och snackar om problem och sånt eftersom att jag till och med hoppade av skolan för ett par år sen för att jag mådde dåligt.

nu mår jag prima och tar aldrig någon skit, tar inte heller åt mig av dumma komentarer, det är bara folk som är avundssjuka. dom behöver man inte ens lägga ner tid på, sånna som inte kan erkänna att andra till expempel har roligare än de själva. hihih, försök tryck ner mig men det kommer aldrig gå igen (:

/ evelina evelina evelina evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Ciiz

snygg header :)

2009-12-21 @ 23:25:43
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Ciiz

haha tack :P

2009-12-21 @ 23:31:44
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0