nothing else matters/ EVE



låten är klockren ända till hardstylen kommer typ.
rösten är så fin!



 
fatta söt jag är på kvällen. vill ni inte bara mysa med mig? (:


vet ni en sak? jag , sara och matilda ska inte bråka mer faktiskt har vi bestämt nu en gång för alla! för vårat bråk är inte vårat fel tror jag utan det är en annans fel som har ljugit så vi har blivit småsura på varandra och grejer!


något bra på tv ikväll?
idontthinkso , jag kollar liksom aldrig på tv det jag ska checka tonight är, keeping up with the kardashians, candygirls, och the girls of the playboy mansion tror jag. yehaaaa. mina favoritprogram, ialf det första!

remember my babydoll twins, i love u nd' nothing else matters

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0