not home. / sara

dålig uppdatering av moi. my bad. inte haft tid ni vet.
kom hem från stugan runt eftermiddagen igår och åkte då till min pappa med mina systrar och min farmor va där med. mamma kom och hämta mig och jossan efter en timma så åkte vi hit till crille. crille och fille hade lagat mat så såg vi film ohså. jag sov kvar här och jag och crille käka nyss frukost. nu duschar han så passar på att trycka upp ett inlägg. mamma kommer snart hit och hämtar mig. jag ska till pappa igen och få julklapp av farmor då.
v i  h ö r s  s e n  b a b e s. <3

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0