mode? / eve

hej hallå nu är jag hemma ifrån jobbet! sitter här med mina fina rosa mjukisbyxor och min stiliga svarta mössa! och idag har jag ytterligare tjänat några hundralappar m-m-m-muuuums..

 


idag har jag inte direkt hållt min diet utan det blev mcdonalds två gånger både innan lunch och efter skolan, me like.





.. skulle vara om jag kunde få tag på en riktig overall (kan inte vara så svårt) men jag skulle vilja ha en vit i riktigt glansmaterial. sedan skulle jag vilja ha ett par svarta uggs (riktiga uggs) och sedan en fet skidmössa. erkänn snyggt? men tyvärr finns ju inget sånt i norrköping, våran lilla fina stad.

men snacka om skönt om man hade en overall till skolan? men då skulle ialf inte jag vilja ha en typ mörkblå med reflexer som man hade när man var liten? nae här ska de va en riktig chic overall!  nae ni , nu vill jag ha massvis med snö så man kan gå ut och göra snöänglar här hemma på gården.

tänka sig, för ett år sen var jag ute och pulsa i snön vid den här tiden med mina fina babes. men idag, då jobbar jag och kämpar som ett as i skolan. snacka om att det är nu man lär sig att leva sitt liv och inte bry sig så mycket om andras åsikter. remember that biatches, gör vad ni vill nu medan man är ung och fresh. strunta i skitsnack utan kör på med det ni tycker är roligast & galnast!







mmmh jag bara längtar efter att dra på mig mina älskade converse på morgonen i det varma sverige. jag har många andra skor, men jag älskar converse, seriöst den skon kan man ha till allt, men snart funkar det inte längre also .. då åker mina feta uggs fram!

jag skriver lite senare, ska ner och käka middag nu
pussss & ta'ta/ EVELINA ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0