min cam funkar inte !!! :(

Hej Babes!
Hoppas ni haft en härlig dag såhär dom sista dagarna av år 2009 .
Shoppat de sista på mellandagsrean kanske? Haha
Idag vakna jag och dom andra tre latmaskarna (Jesper,Sara och Crille) typ halv 2, segt!
Ärligt talat känner jag mig seg JÄMT när det är lov , är nog för att man inte har några måsten då utan kör sitt egna rejs vilket betyder "vaken på nätterna och sova halva dagarna"
Min cam är sönder( :( !!) så kollade runt på lite gamla bilder istället dock bara från iår eftersom jag haft den hära datan sålänge .

Mallorca sommarn 09 somsagt .
Saknart , vill bara utomlands nununu
är trött på det här grå/vita kalla vädret/landet!



 Today iaf tog jag en mysig barbacka utflykt med min polle♥

Det ända jag hunnit med idag fakist , Haha!
Städa mitt rum så mora blir glad ska jag göra snart, sen förhoppningsvis ska jag hinna träffa millis och emelie som den hära dagen var planerad , och se Avatar ikväll istället som redan är bokat  :o 
Hugs and love /Tilda


uppdatering 20.53:
sara är störd och är med milla, jesper är typ sur eller nått  för ja
missade tåget till stan, konstigt? Nae så hinner inte till bion idag heller, och ring mig nån snälla!!!!!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0