just for my face

tju bloggläsare.
evelina den fina här!
haha eller inte ..

jag har öppnat julklappar med släkten på mammas sida & mamma nu såklart. fick en hel del småstuff & även sminkkurser med smink tillbehörande, biobiljetter medmera. imorgon ska jag gå på stan med mamma & jag får köpa allt vad jag vill! sebastian följer nog med & så kommer jag träffa en hel del där inne. & vad är det mer för dag imorgon.. ?

JO LÖRDAG! jag har fixat ihop hela kvällen så. sara & matilda ring mig imorgon (ny mobil har jag = inga nummer) för vi ska åka tåg med pulka till ett place & festa!
så hör av er, jag kan inte!


  


vi hörs imorgon, jag ska upp vid 7 & fixa en liten grej..
 

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0