julhandlat idag /Sara

Måndag idag igeen. jobbigt men det funkar. Efter skolan åkte jag in till stan med Jussäään. jag träffa crille en snabbis sen gick jag och jussäään och käka chicken-kebab ;) Tog oss sen en runda för att köpa kuk-klappar hihi. Jag köpte 2 klappar och Jossan köpte sig en tror jag. Haha vi är trögast ihop garvar åt allt och inget hahaha. Mamma förde in 2000 kr på mitt bankkort och fyllt på min mobil med pengar och jag har åter igen 3000 gratis sms framför mig ;) ni vill bara va mig så himla mycket nu. i know!



Ett paket till matilda 368:-
Ett paket till mamma 399:-

Mina två första julklappar för iår . love it :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0