jag var tvungen../ EVE

.. att köpa lite grejer till mig själv igår också! ;)



ett oversize linne i storlek 42 & till de en rosa top.
blir perfekt med ett par glansleggins ikväll!


hihi jag fick en julstrumpa också! (bara för att inviga julafton lite!)

lite hairspray & mascara.



tänkte hoppa in i duschen/ badet snart! måste rengöra min nya piercing & bara fresha upp mig lite. men funderar på att sova lite först. klockan är halv 11 & jag har redan varit uppe och ätit frukost. sooo not evelina..

tack för alla god jul sms jag hade när jag vaknade, plus alla som strömmar in fortfarande!
jag vill önska er en riktigt god jul & hoppas ni får fina julklappar ♥

vi hörs senare pusss slasch evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

GOD JUL :D hoppas du hare bra i stockholm o tagga lördag :D <3

2009-12-24 @ 13:22:08
Postat av: M A T I L D A

godjul evelinaa <3

2009-12-24 @ 14:06:15
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

svar till er bästa!: klart jag har det bra i stockholm & god jul på er också! :) <3<3<3<3

2009-12-24 @ 14:13:58
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: caroline

vart hitta du den rosa toppen, försökt hitta en sådan svart aslänge ;o

2009-12-25 @ 16:49:11

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0