jag orkar inte julafton /sara

gått en hel jävla julafton. känns som att det är den längsta dagen jag varit med om! jag hatar julafton. är hemma hos mamma med matilda sen så är min pappa här. min stora syster och hennes pojkvän har vart med till sent på eftermiddagen. ska man aldrig sluta äta på julafton? så fort man ätit så ska man fika. när man har fikat ska man svulla godsaker. vi har ätit tacos som vi alltid gör på julafton. mina julklappar var helt okej. mest en massa pengar. precis det jag ville faktist! jag har så sjukt tråkigt. kan det inte vara en vanlig dag? jag saknar att va med mina friends =(


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

sara så hemskt är det inte med julafton (a)

tänk framåt, imorgon är det ingen julafton längre!! hihi <3

2009-12-24 @ 22:24:38
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0