hos victor & krille/ eve

Ja, det blev som jag sa .. altså är jag Fortfarande kvar här. jag vaknade nyss och Viktors lillesyster har bakat muffins, mmm-mums, Nora är värsta gullungen! igår kväll kom Caroline torpeder även Jesper och Matilda. owh vad jag älskar mina kompisar. finns inga Finare vänner: ')

idag ska jag åka till pappa och vi ska Göra Något hos min farmor, jag och mitt korta minne nivet .. Kommer inte ihåg vad haha.

Jag är så himla dålig på Att ta kort så jag har kort typ inga. Dock så har jag ju inte min dator män Enda.
nu är det bara 4 dagar kvar till julafton! yessss Stockholm om tre dagar också! jag Har inte önskat mig så mycket i julklapp i år, vad Paronen vet Redan jag behöver så!




På den vänstra bilden är det Josefine och jag för 1 år sen haha.
och den högra bilden är det bea och jag. kolla MITT underbart fina hår där!


pussselipuss

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0