heta tips!/ evelina

inte köpt nyårsklänning än?
- precis som jag. allt i sista stund som alltid!

jag har till och med bestämt mig för att åka till stockholm dagen innan julafton bara för att shoppa julklappar haha. planering? naeva.




funderar på någon av de här två klänningarna till nyår:

 
tror den kan bli finare om man viker upp den/ syr upp den till kortkort. 
både rygg och framsida var okej tycker jag!




 
tyckte den här var lite sexig hihhi. dock ska man ha bara ben eller näst intill genomskinliga
svarta leggins! stilrent och fint, men jag gillar åtsittande klänningar dock ..


  
jag är sjukt sugen på dom här också. fanns massa jag ville ha men speciellt skinntightsen till vänster. jag har bara haft typ 5 stycker lackleggins som håller i en tvätt .. haha. jag skulle också kunna tänka mig dom till höger, jag tycker de va grymma. tänk er en silvrig paljetttröja till, erkänn grymt?


egentligen behöver jag inte ha leggins, känns som det ibland men såfort man kollar i garderoben så nae .. jag har ca 10 st vanliga leggins, sedan har jag 5 lackleggins (svarta), ett par silver leggins, ett par lackleggins blå och sammetsleggins och två par spetsleggins och sedan en himla massa strumpbyxor .. shopping är kul, right? ;)


bästa internetsidan på kläder, LÄTT!
när min lön rullar in så mmmums. då kommer jag klicka hem hur mycket som helst ..











Hottemptations Kommentarer
Postat av: mst

följa varandra på bloglovin:*?

2009-12-16 @ 21:35:39
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: mst

följer dig också då:)

vad gör du sötnos

2009-12-16 @ 21:49:56
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0