Hemma från Träning!

Tjolahopp Tjolahej Matilda här!
Kom nyss hem från ridträning for my private trainer :D
Jesper hang med och kolla och mamma tjocka i ss mcdonalds efter , puuh!


SISTA VECKAN I SKOLAN FÖRE JUL!
fasen dom här sista dagarna är onödiga men bara att hålla ut antar jag !

Kommer inte på något roligt att blogga om just nu , vene vad det är men ska lägga ner mer tid på de!
Min lördag spenderades med bästa caroline basse och jesper babe♥ lyckat som vanligt haha

seg som jag är så joinar jag sara och jesper i soffan till 12tiden :)
Hörs senare eller tomorrow babes love you all <3


-bild från oktober
åh vill bli brun som då , måste börja sola igen!!!!!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0