Fräscha upp mig

Godmorgon Måndag ! :)

Jag steg upp ur sängen för ett tag sen käkat lite frukot och sånt där ,
 idag känns som en härlig dag , hihi.


så känns min kropp idag haha


och så känns mitt ansikte idag :P
mysig tröja va?

ska ta mig en varm skön dusch nu
väntar på att mina fina vänner simone f och sara f ska höra av sig med dagens planer
ett problem : jag har valpen idag ..
Men Hörs snart då!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

jätte härlig dag, gick upp 5 -.- men du mamma&pappa bokade flygiljetter igår 860 kr tur o retur för 3 pers ;) ni kommer på sportlovet va? :D

2009-12-21 @ 14:33:25
Postat av: simonee

sexi lady <3 M.N + S.F + S.F = awsome <3

2009-12-21 @ 14:40:39
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0