dålig uppdatering? f'lå

hej alla! evelina här again, jag skulle ju ta en tripp till stockholm men det blev lite körigt så jag stannar kvar här i mitt ''andrahem'' hos viktor. kristoffer är här också och vi har det mysigt!  vi har laddat upp med chips och läsk och hela köret så det blir nog en trevlig kväll/ natt. frågan är fortfarande vart jag ska sova, men det löser sig! hihi. caroline kommer snart också och då blir det ännu mer najs.

blir anagligen slagg här eftersom att det oftast blir så .. haha.  ska kanske gå ut och träffa thina och några sen, vi får se. jag har inget smink eller någonting dyngskönt. & jag bryr mig inte ett skit , älskart bara haha!



hiss eller diss? jag vill veeeerkligen ha dom. tycker det är asgrymt! :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0