changed planes typ..

jag & hanna kommer nog inte fira nyår ihop så jag blir själv med alla killarna, ingen tjejkompis utihuvudtaget .. visst skulle de inte sitta fel med någon brud men dom som alltid finns kvar verkar vara killarna, visst kanske för att jag umgås mer med killar men endå, jag vet inte riktigt. en bästa kompis ska väl kunna hålla mer än ett par år/ 1 år? aeni jag vet inte. de mesta är fuck'd up just nu med allt känns det som.  önska bara någon kunde ta tag i sig själv & verkligen känna & göra som man verkligen vill.

nyårsafton är endå ett firande för ett nytt bra år, ska man inte fira de med de man verkligen vill ha ett bra år med? kanske tänker jag fel men ao ..  så ser jag på det hela iallafall. släppa på allt det gamla & verkligen samla på sig nya bra saker för det nya året!






just nu har jag krypigt i mjukiskläderna, kekat upp min mat som jag
lagade & öppnat paradis- asken , m-m-m-mums :)

/ evelina tha säxi big mama

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0