Årets .... /Matilda



Sammanfattning år 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes! åkte på semester första gången utan nån vuxen, haha!...
sen lite andra hemligheter

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, löften är ärligt talat inte min grej :s

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Absolut inte "nära vän".

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är ..

Vilka länder besökte du?
sverige,spanien,sverige.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag saknar alla mina gamla vänner oavsett om jag inte står dom nära längre
så hoppas jag på att vi alla ska "återförenas" en dag .

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1/1 ,min pappa låg på sjukhuset angående en misshandel
26/1, något jag bara alltid kommer minnas varje år
10/4, jag och jesper blev ett detta datum och vi hade en galen roadtrip från småland med våra vänner , haha!

Vad var din största framgång 2009?
Jag fixade betygen nu till julen och jag började rida igen :)

Största misstaget?
Att aldrig sluta tänka, glömma, drömma.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Klart jag har vart sjuk, hello i'm a human?

Bästa köpet?
FASEN, kommer inte på nu '/

Vad spenderade du mest pengar på?
cigaretter, kläder , alkohol  och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Festerna såklart med bästa evelina ;)
att ha jesper vid min sida i alla "väder"

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Secondhand serenade's alla låtar, dom bär jag alltid med mig
Do it all night (Baby we can do it we can do it all night)
A Thousand Miles - GoodCharlet

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ae gud, jag vet inte .
Ha vissa perioder då allt är skit och inte, mer ledsen om jag måste säga ..

Vad önskar du att du gjort mer?
Skämt bort mina fina vänner och sen önskar jag att jag dragit på kryssning med vissa av dom .

Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat, hah och önskar att jag hade tänkt på att äta mer nyttiga saker,
 ösnkar att jag hade slutat röka med.


Blev du kär i år?
Kan man bli kär två gånger så JA!

Favoritprogram på TV?
one tree hill & O.C .
grey's anothomy, prison break
desperate houswives och gossipgrils.

Bästa boken du läste i år?
Inte läst någon.

Något du önskade dig och fick?
Klart :)

Något du önskade dig men inte fick?
Aa det avr en del men jag är nöjd haha ;p

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med tre föredettakompisar plus min tvillig sara.
Massa mer kompisar och mn familj hade stor fika sen var jag på stan shoppa lite och festade sedan i finspång.
 Första gången jag inte trffade millisen ,3/4 vårat datum!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vänner som finns för en helatiden och personer som skulle kunna fått säga vad dom tyckte
istället för att bara snacka bakomryggen på en.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Fräsch och Framåt

Finns de några nya människor du lärt känna under 2009?
YES! :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0