VI ÄR VAKNA

jo först somna vi inte förns halv 6 imorse sen vakna jag vid 7 av en liten skällande hund  , sen klockan 9 av att pappa ringde och sa att jag skulle va på skolan vid 12 , man typ bara vafan , ;o
skulle inte va där egentligen men aya , knäppt.
vi vakna vid 1 nu , käkat frulle ! knäpp morgon?
nu ska vi se andra filmen vi hyrde fast hinner bara se halva för sen ska jag till baknen och få tillbaka mitt kort.




skriver mer sen puss på er då snyggingar♥
/matilda



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det handlade inte ens om er och er blogg i tidningen, det handlade ju om vad ni tyckte om facebook xD xD

2009-08-12 @ 17:19:08
Postat av: emma härnqvist/perfektion

här är de kanon :) hur är de med er nu då? som ni säkert märkt har jag haft semester och inte så speciellt aktiv på bloggen ;)

2009-08-12 @ 18:23:07
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Marie

Ok, gör du nu då?

2009-08-12 @ 22:34:53
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

sv till anonym: haha att ni ens trodde vi var seriösa , vår bloggadress var med och så gulligt att du kollade :)

2009-08-12 @ 23:53:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0