titt på fan

vad trött jag är, har vart det hela jävla dagen! det gillar vi inte. träffade eve oh caroline i stan efetr skolan, innan tog jag & tilda en varsin glass på lindahls sen träffa vi dem två blondinerna på cofee house hih! vi tog tåget tidigt hem för jag verkligen är dyng trött "urk" åkte till blacka oh köpte godis med tilda efter tåget. och har bara suttit vid datan sen jag kom hem, kollat lite bloggar ohsådär. men nu cuttar mamma internet för hon kom hem nyss även teddy med. vart tomt utan lillen hemma =( men vi har vart hemma själva ända till nu.

-Mamma : har du slutat röka sara?

-Sara: aa typ, röker på fester.

-Mamma: okej det är ju jätte bra, fester och lördagar går bra,
då blir det kanske  kanarie öarna i jul då om du nu så har slutat och sköter skolan? :)

-Sara: aaa, klart!


(jag har inte slutat röka) ;| håller mig borta från skol gården och är i stället i skolans rök ruta. men jag vill till kanarie öarna iaf. så ska försöka, röker inte alls lika mycket som förut iaf "stolt" hemma röker jag inte när hon är hemma längre.. för då ser hon ju att jag röker fortfarande, så sara kan nog med lyckas . pussssis från sara

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0