tack kurt

 

okej sara & matilda, jag slutar också typ klockan 13:00 ! men nu ska jag sova för att jag måste kunna ta mig upp imorgon vid 05:00 typ. imorgon börjar jag trots allt 08:10 .   jättetråkiga lektioner också, första lektionen (etik & livsfrågor) är väl jag den ända som lyssnar, jag känner igen mig i livsfrågorna liksom. sen är det matte & där kan jag redan allt.  och jaa, engelskan, nödvändig? naee.

sedan blir det stan & så får jag se om jag ska hem till någon eller något. vi får la se, vi får se. nu ska jag ialf sova!    kyssss/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0