söndags kväll / sara

Åt nyss mat som mamma lagade, mat-muffins! det är sinnesjukt gott svär :o
Vi ska fira lilla Teddy våran valp snart för han blir 4 månader idag hihihihi.
Då blir det fika, sen dusch och sedan städa till bland alla kläder i mitt rum.
sen kolla efter någon bra film typ. OCH JAG DÖR UTAN MIN MOBIL! :( anmäler snart.
ska nu ut med tilda och teddy på en liten promenix chubräs.


detaljer på bilden från min klädsel idag här uppe, jappp!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: daniela

hihi TACK ;D

2009-08-23 @ 21:14:38
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0