smink tips!

hej på er babes, matilda här förlåt för dålig update från mig.

vet att många av er vill veta vad vi använder för smink och hur vi sminkar oss
och här kommer mina smink tips



 foundation från loreal , täcker mycket bra och ger dig en jämn hy
ni som blir fläckiga har troligtvis valt en för mörk nyans
foundation är inte till för att ge dig mer "färg" då dyker oftast den omtalade fjortis randen upp!
tips: ni som har lätt för anlag av finnar bör inte använda den här, gå till apoteket och fråga efter så fettfria
foundations som möjligt , dom hjälper dig!
Foundation True match hittar du på h&m , Åhlens , Kicks , Lindex osv, finns på dom flesta butikerna!
Jag använder den hära.




Det hära mineralpudret som också är från Loreal
pudrar jag lite på näsan och pannan om jag redan har haft på mig foundation
Annars är det hära pudret mycket flitigt att använda som foundation,
det ger samma lyster i ansiktet fast ser något naturligare ut ,
Rekommenderas väldigt mycket från mig!
Pudret hittar du i samma butiker .



Solpuder/rouge från h&m , mycket fin nyans samt glitter!
Det använder jag lite lätt på kindbenen för att få fram dom mera
jag rekomenderar rouge från make upstore med, dom ger dig rätt nyans fall du inte vet vilken som passar dig!






Läppstift från max factor
sjukt fina starka färger, dom rekomenderar jag verkligen!
Du kan dra på jätte lite läppglans över för att få dina läppar se fylligare ut.


voluminous mascaran från loreal
ÅH i love them!
gör dina fransar fylliga och långa , den passar perfekt till mina ögon iallafall!



för att få med konstrast på dina ögon kan du lägga till svart/grå eyeliner , beror på vilken färg som passar dig bäst!
jag tycker det är väldigt fint!


goodluck biatches!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0