shohoo / sara

åkte ju som sagt in till stan, och slutade faktist skolan 15.00 vilket vi ska göra varje måndag. i stan mötte vi upp jeppsson eve och jk, vi tog sponkan till pasta snäckan och käka där, sedan en sväng på stan. träffa milla med hiho som åkte även tåget med oss hem sedan satt jag med henne och vänta på den nya bussen mot norsholm här i Kimstad. jk drog hem efter svängen på stan då drog jag eve, tilda och jeppsson till coffee house (vårt nya place) tog det vanliga chappuchino med choklad så satt vi där i 1 ½ timma och bara prata och hade myyys. Sedan till där vi är stam kunder joo kan det vara gottoteket (gotto) ? jappjapp, godis! är hemma nu och några killar i stan åkte efter oss och ringer så nu ska vi allihop ut och träffa dom . Här kommer en gullig bild på mig och Teddy som Eve tog inatt när vi städa mitt rum!

Teddy och Sara ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: JOANNA

men daaah haha ok tänkte väll:)

2009-08-17 @ 22:03:52
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0