Saras söndag



Okej då! Kom upp skapligt tolv tror jag.
Gick bort till pappa med Teddy, vi fick mat och pengar.
Teddy och jag tog tåget in till stan, mötte upp Eve och Thina.
Eve fick sina saker som hon hade glömt här. Vi åkte upp till söder tull.
Jag satt själv vid gotto i 40 min med Teddy iväntan på tåget.
Sen tog jag sponkan ner till tåget med Teddy, träffa på Jonna som jag åkte tåg med hem.
Jag satt vi Kimstad tåg station typ själv med Teddy i 40 min och vänta på bussen hem.
Heidi stod utanför huset och vänta på mig, och vi har pratat och rökt lite vattenpipa.
Hon åkte för ett tag sen, nu kom Matilda och Jesper hem.
Snart kommer Mamma, Sanna och Timmy (sannas pojkvän) hem.
Vi har vart hemma själva sen i tor-sön. så sug på den! Hejdå.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0